Bodyweight only

Fredagsmys!! Jag är helt slut efter jobbdagen. Så gött att komma hem och kunna lägga benen upp i soffan. 😍 Träning idag? No way!! En vilodag har jag förtjänat och en vilodag tänker jag ta. Jag har promenerat så pass mycket ändå, så viss träning har jag fått. 😊 Appropå träning...igår blev det ju ett HIIT-pass, som jag gärna vill dela med mig av. Som dom flesta av mina HIIT-pass är det bodyweight only, alltså bara kroppsvikten du använder, och därför något du kan träna i princip vart som helst. 

Jobba i 20 sekunder, vila 10 sekunder. Gör minst 4 varv, gärna utan någon extra vila mellan varven.

  • Sumo squat jumps
  • Alternate staggered pushups (håll ena handen längre fram och andra närmre kroppen, flytta händerna fram och tillbaka mellan varje armhävning.)
  • Plank up and downs (börja i plankposition med underarmarna i golvet och gå sen upp så du har händerna i golvet, och sen ner igen)
  • Burpees
  • Alternate Lunge front kicks (ta ena foten bak och gå ner i en lunge, upp igen och kicka samma ben framåt. Byt ben.)
  • Walkdowns
  • Flutter kicks
  • Long jumps (Hoppa så lång du kan, fram och tillbaka)


Gillar

Kommentarer

malinjosefine
malinjosefine,
Grymt!!🙏🏼
nouw.com/malinjosefine