Ett bättre benpass

Ett lite bättre benpass idag. Hooray!! 🙌 Fortfarande så klart tappad styrka på grund av deffen, men jag fick ändå in en bra pump och energin var högre än jag förväntat mig. 135 kg i benpress efter 5 veckors deff är ändå helt okej! 😊
Jag var lite orolig för hur det skulle gå att träna med dom här naglarna, men det gick faktiskt bra. Man får se till att hålla lite annat grepp än man är van vid bara, och inte knyta ihop nävarna lika mycket. Tumme upp!!
Idag har jag dessutom en liten refeed dag, för att fylla på energin och boozta förbränningen igen. Känt ett par dagar att min kropp känts lite obalanserad, med ökade vätskeansamlingar och trötthet. Foooood....!! 😍

Testa det här ben/rump-passet! :

- Smith lunges 4x6-8
- Benpress 4x6-8
- Deep squats + raka marklyft med kettlebell / hantel 4x6-8
- Cable sidesteps 3x15-20
- Kickback maskin 4x6-8
- Hip abduction machine 3x15-20 (Luta er framåt om ni vill ha mer kontakt i rumpisen)
- Single leg deadlift 4x6-8
- Tåhäv 3x15-20


Gillar

Kommentarer

Fitnessbyannabelle
Fitnessbyannabelle,
Dags att köra ett benpass ihop tycker jag!
nouw.com/fitnessbyannabelle