Make those abs burn

Fortfarande svullen och vätskefylld kring midjan efter helgen med både alkohol och pizza. Oops! Det här är en av anledningarna till att jag dricker så pass sällan som jag gör. 😁 Det är ju inte hela världen, men det blir ett störningsmoment.

Efter frukosten blev det ett magpass för mig, och om några timmar blir det lite mer träning eftersom jag går bredvid som PT på itrim ikväll. Ingen aning om jag bara ska vara med och kolla på och träna, eller om jag ska hjälpa till att faktiskt agera PT. Spännande oavsett! Lite extraträning sitter ju sällan fel dessutom. 😊

Mitt magpass idag tänkte jag dela med mig av, så att ni också kan köra det. Det är ett pass man kan köra hemma, helt utan redskap, förutom något mjukt att ligga på så klart. 😃 OBS! Glöm inte att värma upp i 5-10 minuter.

Jobba i 50 sekunder, vila i 10 sekunder. Hela passet är på endast 10 minuter, så det är bara att ösa på så mycket man orkar, men så klart med bra form! Make those abs burn!

  • Russian twist
  • Crunches
  • Toe touch Crunch (benen upp i luften, försök nå tårna med händerna)
  • Plankan
  • Flutter kicks (ligg på rygg och pendla med benen, när ena benet går ner i marken går andra benet upp i luften)
  • Bicycle Crunch
  • Pilated double toe taps (ligg på rygg med benen upp i 90 grader. I långsam rörelse, ta ner benen så att tårna dippar mot golvet, och upp igen, hela tiden samma vinkel på benen.)
  • Side hip raise Höger
  • Side hip Vänster
  • Jackknife

Gillar

Kommentarer

Fobibella
Fobibella,
Sandrabergmanfit
Sandrabergmanfit,
tack 😊 lite svullen ba!
nouw.com/sandrabergmanfit
IP: 82.99.3.229